Serveis

CUINA PRÒPIA

A la part inferior de la pàgina trobareu els menus de menjador dels darrers mesos.

DINEM COM A CASA!

El servei de menjador comprèn tant l’alimentació de l’alumnat com l’atenció educativa durant el temps que hi ha entre la fi de l’horari lectiu del matí i l’inici de la tarda. La franja horària de menjador l’hem de considerar com un element més i imprescindible del projecte educatiu del centre. Una oportunitat diària per oferir una educació vivencial i un espai més on treballar l’educació integral del nostre alumnat, a nivell cultural, social, lúdic i d’hàbits.

CUINA PRÒPIA I MENJAR SALUDABLE

Des de l’escola gestionem i coordinem el servei de menjador a nivell d’inscripcions, baixes, modificacions, monitoratge, activitats i funcionament global i deleguem a l’empresa SCOLAREST la gestió i l’elaboració del menjar.

Aquesta empresa s’encarrega de confeccionar els menús mensuals amb l’equip de nutricionistes, de realitzar els controls d’higiene i qualitat, així com de gestionar tot el personal de cuina.

L’objectiu de l’escola i SCOLAREST és contribuir en la millora de l’alimentació i la salut de les persones. I per això el què us oferim és:

• Producte local
  • Receptes de la terra
  • Personal format i amb experiència
  • Menús supervisats i valorats per dietistes nutricionistes experts
  • Dieta mediterrània
  • Controls de qualitat a través d’auditories i analítiques

Disposem d’una cuina totalment equipada i autosuficient per fer el menjar dels alumnes, seguint els menús que proposen els nutricionistes i dietistes de l’empresa SCOLAREST, consensuats amb el responsable de menjador i el cuiner de l’escola.

EL NOSTRE EQUIP ESPAI MIGDIA

abril 2024abril 2024 [438 Kb]